CRM wat je slimmer, beter en sneller help verkopen
Benader op het juiste moment prospects en heb contact op elk voor hen comfortabel communicatiekanaal. Zoho CRM helpt bedrijven van elke omvang om op een slimmere manier meer verkopen te doen.
Alle communicatie kanalen
Communiceer via die kanalen welke voor uw klanten en prospects het meest comfortabel zijn.
- Telefoon
- Social media
- Live Chat
- Portalen
- Zoho SalesSignals geeft aan wanneer uw prospects uw email lezen of actief zijn op uw social media
Prestaties en analyses
Meet de prestaties van je team, zie de uitkomsten van alle sales activiteiten. Maak voorspellingen en targets met de juiste indeling met Territory Management en krijgt de juiste rapportages met Zoho reports, Analytics en forecasts.
Eigen schermindelingen
Pas de schermen en de database structuur aan zodat het voor uw business werkt. Maak eigen functies, schermindelingen, filters en velden aan in een taal naar keuze.
Verkoop processen
Richt je eigen verkoop processen in mogelijk met goedkeuringsprocessen. De gehele workflow van het verkoopproces kan in blauwdrukken worden vormgegeven. Verkoop medewerkers weten wat ze moeten doen en worden door het CRM gestuurd.
Verkoop automatisering
Zoho CRM kan een aantal handelingen uit handen nemen door deze te automatiseren met workflows. Op basis van een wijziging of tijdstip worden aangegeven routines automatisch uitgevoerd.
Pijplijn management
In welke stappen worden uw leads en prospects klanten. Welke verkoopkansen zijn er en wie is er verantwoordelijk voor. Welke verkoopkansen verdienen aandacht en moeten worden opgevolgd.
Samenwerken in teams
CRM is de centrale informatie bron voor klantgegevens. Zoho CRM houdt teamleden op de hoogte met real-time notificaties, voorziet in een centrale document opslag, agenda, chat en project management. Alle klant informatie met een 360 graden beeld op één plaats.
Marketing automatisering
Koppel marketing aan verkoop. Genereer leads op de website en laat deze direct in Zoho CRM binnenkomen, dit gekoppeld aan Google AdWords zodat je kunt zien wat deze campagnes opleveren.
Kunstmatige inteligentie
Zia, de artificial Intelligence functie in Zoho CRM leert van interactie die er met CRM is. Het zal voorspellingen tonen gebaseerd op tends.
CRM op mobiel
Zoho CRM heeft een mobiele versie voor Android en iOS. Alle gegevens bereikbaar waar u ook bent. De Card scanner app maakt het invoeren van nieuw leads en prospects zeer eenvoudig.
Integraties
Zoho CRM heeft een eigen marktplaats waar de standaard integraties met andere pakketten te verkrijgen is. Daarnaast is er een open beschreven API. Hiermee kunnen alle mogelijke integraties en gegevensuitwisseling worden gerealiseerd. Vraag de GeeFirm consultants naar de mogelijkheden.
Veiligheid
Veiligheid is eerste prioriteit. Zoho heeft een apart datacenter in Europa voor Europese klanten. Alle verkeer over https, daarnaast kunnen veld ook nog encrypt worden opgeslagen. Binnen Zoho CRM kan fijnmazig worden aangegeven wie bij welke data kan, tot op veld niveau.
Ontwikkelaar gereedschappen
Zoho CRM kent geen grenzen in haar eigen functionaliteit. Zoho CRM kan worden uitgebouwd tot een enterprise niveau applicatie met de beschikbare ontwikkel gereedschappen. Een volledig open en beschreven Rest API, een eigen taal, Deluge, waarin de Zoho applicaties zijn geschreven is beschikbaar voor het maken van eigen modules en applicaties.