Starten

Het Zoho CRM systeem biedt u niet alleen relatiebeheer, lead-management en web-integratie maar u kunt er ook uw taken, events, en customer service calls in kwijt. Bovendien kun t u ermee facturen, leveranciers management mee doen en rapporteren. Dit zijn zaken die verder gaan dan alleen het bijhouden van uw klantgegevens.

CRM implementatie

Vaak wordt een CRM implementatie gezien als een technische oplossing om klantinformatie te structureren. De software als techniek zijn ondergeschikt aan de commerciële doelstellingen als aan de ease-of-use van de nieuwe omgeving. Bij de CRM implementatie zijn dit essentiële zaken waar wij op letten.


Gewenste resultaat van een CRM implementatie:

  • Meer klantbehoud, klant aanwas en klant opbrengst.
  • Meer inzicht in de klant en klantbehoefte
  • Snellere en effectievere communicatie met uw klant



Door de focus op de klant, gebruiker en de bedrijfsprocessen te leggen, is de kans van slagen zowel op korte als lange termijn vergroot. Deze aanpak is de rode draad bij onze CRM implementatie. Door middel van de vijf-daagse CRM implementatie (startpakket) is succes verzekerd.
Hoe bereidt u zich voor op een CRM implementatie?

  •  Bepalen uw commerciële doelstellingen en vertaal deze naar CRM doelstellingen.
  •  Definieër hoe uw sales-cycle eruit ziet en welke data-logging en klantinteractie relevant is
  •  Stel een project team wat als ambassadeur kan optreden binnen uw bedrijf
  •  Bepaal wie binnen uw bedrijf afhankelijk is van klantinformatie en dus van de CRM omgeving

Als u een CRM systeem gebruikt als Zoho CRM dan kunt u uw klant op een persoonlijke manie benaderen, en met social media integratie kunt u bovendien uw klant volgen.


Ervaar...

…wat Zoho CRM voor uw organisatie kan betekenen. Als u uw klantinformatie wilt gaan structureren dan heeft u de volgende opties om te starten met een CRM systeem.

  •  De gratis versie Zoho CRM
  •  Zoho CRM als managed service

 

CRM training

Het 5-daagse startpakket is geschikt voor gebruikers en functioneel beheerders. De CRM training biedt opdrachtgevers de mogelijkheid om middels CRM training on-the-job in sneltrein vaart wat er kan en niet kan binnen het pakket. De functioneel beheerders wordt geleerd hoe ze zelf basaal wijzigingen kunnen doorvoeren.


Een goede CRM-training is essentieel voor de gebruikersacceptatie ofwel het begrip en de pro-actieve medewerking door de medewerkers binnen de organisatie. per slot van rekening dienen zij als eerste ambassadeurs de nieuwe werkwijze, nieuwe gedragsvormen en het nieuwe systeem te omarmen en promoten. De borging middels een pragmatische CRM training rond de gewenste nieuwe manier van werken is dus heel erg belangrijk.


Een goede kennisoverdracht tijdens de CRM training en het betrekken van medewerkers heeft een positieve invloed op de gebruikersacceptatie en de crm implementatie. Wij staan niet voor de klas bij een CRM training, wij werken samen met uw mensen aan uw procesinrichting en voeren tegelijkertijd procesinnovaties door.

Een goede CRM training, verzorgd door gecertificeerde specialisten, draagt bij aan een succesvolle invoering van Zoho CRM binnen uw bedrijf. Daar komt meer bij kijken dan IT-kennis alleen, onze experts zijn gediplomeerd marketeers en hebben een uitgebreide commerciële ervaring opgedaan in het bedrijfsleven. Onze experts begrijpen hoe organisaties in elkaar zitten, hebben kennis van bedrijfsprocessen en zijn breed onderlegd.

 

Kosten CRM systeem

Als u overstapt naar Zoho CRM dan zijn de kosten van het CRM systeem buiten de eenmalige investering een vast bedrag per maand per gebruiker. U hoeft niet te investeren in aparte servers voor het CRM systeem noch hoeft u te betalen voor regulier onderhoud en technisch beheer door eigen IT personeel.


GeeFirm verzorgt voor u de CRM implementatie en het functioneel en technisch beheer rond het CRM systeem en koppelt zo u wenst de applicatie-omgeving met uw website of VoIP omgeving. Voorts verzorgen we de inrichting van security, workflows, rapportages als ook de training en opleiding van personeel. Hiervoor betaalt u eenmalige kosten. voor het CRM systeem. De dagelijkse ondersteuning en 24/7 support van GeeFirm voor Zoho CRM systeem kosten u een luttel bedrag per medewerker per maand.