Voordelen CRM

Het beheren van klantgegevens en -interacties is bijzonder eenvoudig met Zoho CRM. Grasduinen in eindeloze XLS lijsten, e-mails en harde schijven behoort tot de verleden tijd. Alles wat u nodig heeft staat online en is wereldwijd toegankelijk met Laptop, PC, Smartphone of Tablet. Bovendien is Zoho CRM volledig in te richten naar uw wens en uw manier van werken. Hieronder vindt u alle CRM voordelen op een rijtje.

 
 

Voordelen CRM systeem

De voordelen van dit CRM systeem:

  •  al uw inkomende email wordt gekoppeld aan klanten
  •  u kunt met het CRM Systeem mobiel werken (smartphone, laptop, tablet)
  •  u houdt overzicht over offertes en verkoopkansen met heldere rapportages
  •  u betaalt per maand per gebruiker
Het CRM systeem integreert bovendien uitstekend met Google Apps (Gmail, Drive, Calender, Contacts, Tasks)

Meer omzet in minder tijd

Minder uitzoek werk, makkelijke data-vastlegging, inzet van templates; transacties worden sneller gesloten doordat u alles centraal opslaat en kunt bijwerken. Dit draagt bij tot meer tijd voor verkoop hetgeen positief is voor het eindresultaat van uw bedrijf.


Alle informatie bij elkaar

Omdat u de informatie centraal beschikbaar heeft kunt u ook sneller reageren en uitstekende klantenondersteuning bieden. Dit werkt positief voor u, voor uw klanten en voor uw werknemers. U beschikt over duidelijke management informatie en krijgt meer inzicht in uw bedrijf en verkoop.


Nieuwe klanten bereiken

Andere voordelen CRM zijn dat alle leads, of ze nu via de website, e-mail of telefonisch zijn binnengekomen, kunnen worden vastgelegd binnen Zoho CRM. Data kan automatisch worden doorgestuurd naar de juiste persoon voor follow-up. Als het pakket gekoppeld is aan een campagne-tool kunt u direct nagaan welke campagnes het meeste new business oplevert. Voor de volgende keer kunt u met vertrouwen uw marketingmiddelen inzetten voor het beste resultaat.

CRM systeem voordelen

  •  gebuiksvriendelijk
  •  aanpasbaarheid systeem
  •  nooit meer updaten
  •  betrouwbare beveiliging van uw data
  •  pay-per-use abonnement
  •  social media integratie

 

Toelichting voordelen CRM systeem

Zoho CRM is net zo gebruiksvriendelijk als internet bankieren. Waar u ook bent, u kunt middels uw persoonlijke login en password inloggen op uw eigen omgeving en vervolgens klant gegevens bekijken en bijwerken of met collega’s samenwerken. Net als op gewone websites kunt u direct aan de slag. Het duurt niet lang voor u de CRM voordelen en daarmee ook het resultaat ziet.


Omdat ieder bedrijf verschillend is, kunt u uw processen, uw business model als ook uw aanbod aanpassen aan de werkelijkheid binnen het CRM systeem. De CRM voordelen zoals gemakkelijk rapporten kunnen samenstellen of inrichten van workflows maken Zoho CRM tot één van de beste en meest betaalbare oplossingen in de markt.


Andere voordelen van CRM systemen van Zoho zijn dat u nooit meer de software hoeft te updaten. Zoals vroeger zelf software aanschaffen en nieuwe updates installeren is er niet meer bij. Zoho CRM is een web applicatie, updates worden achter de schermen voor u automatisch uitgevoerd. U ziet alleen het eindresultaat en dat is de meest actuele versie. Betrouwbare beveiliging is ook een onderdeel van de CRM systeem voordelen. Het CRM systeem is opgezet met fysieke beveiliging, gegevenscodering, gegevens authentificatie, toepassingsbeveiliging en nog veel meer. 


Zoho CRM is met zijn servers in het datacenter SSAE16 Soc Type II certified hetgeen één van de hoogst haalbare beveiligingsinfrastructuren ter wereld inhoudt. Tot slot over de financiële CRM systeem voordelen, u betaalt naar gebruik. Met Zoho CRM betaalt u per maand per gebruiker abonnementskosten en eenmaal vooraf de kosten voor inrichten en activatie. Upgrades naar de nieuwste versie van de applicatie binnen uw abonnement zijn inbegrepen. Met Social media integratie kunt u uw klanten gemakkelijk volgen en benaderen. Social media tools zijn geïntegreerd in het CRM systeem. Voordeel ervan is dat u alle klant informatie op één locatie heeft.

 

Online CRM Systeem

Met het Online CRM Systeem van Zoho kunt u al uw lead, klant, product- en verkoopgegevens opslaan op één online locatie en zo uw klanten een uitstekende service bieden. Overal via internet kunt u met het Online CRM Systeem nagaan wat er aan informatie naar uw klant is verstuurd, welke taken open staan en wat de status is van uw verkoopkansen. Zoho CRM is het Online CRM Systeem wat veelvuldig binnen het MKB wordt gebruikt. 


De cloudbased applicatie is modulair van opzet en bijzonder uitgebreid. Het Online CRM systeem laat zich gemakkelijk inrichten en voldoet daardoor aan de specifieke behoeften van uw bedrijf. Dit gemak maakt Zoho CRM tot het ideale Online CRM Systeem binnen allerlei branches voor zowel grote als kleine bedrijven binnen het MKB en ZZP-ers. Overtuigd van de voordelen van een Online CRM Systeem?