CRM voor MKB

Zoho CRM voor MKB


Zoho CRM kent verschillende licentie varianten, waarbij elke variant verschillende functionaliteiten heeft.  Internet Overal biedt een speciaal CRM voor MKB met alle benodigde functies voor MKB bedrijven.

CRM voor het MKB


Zoho CRM voor MKB is er speciaal op gericht om het contact tussen klanten en de organisatie bij voor het midden- en kleinbedrijf te optimaliseren. Met Zoho CRM kunt u structuur in verkoopkansen, klant contacten, leads en andere informatie binnen de organisatie aanbrengen.  Er zijn onder andere mogelijkheden voor voorraadbeheer, een speciale klantenservice module, email integratie en onbeperkte gegevensopslag. Zie hieronder een compleet overzicht van alle functies die Zoho CRM aanbiedt voor het MKB.




Functies van Zoho CRM voor MKB


  • Voorraadbeheer

  • Klantenservice module

  • Functie-based beveiliging

  • Veld-niveau beveiliging

  • Email integratie

  • Email templates

  • Onbeperkte gegevensopslag

 

Implementatie van Zoho CRM voor MKB

Bij de Zoho CRM implementatie leggen we de focus op de klant, gebruiker en de bedrijfsprocessen. Het doel van een CRM implementatie is het verbeteren van het klantbehoud, klant aanwas en klant opbrengst. Door het CRM systeem kan men een beter inzicht krijgen in de klant en de klantbehoefte. Met een goede uitvoering en implementatie wordt uiteindelijk een snellere en effectievere communicatie met uw klanten bereikt.


De implementatie wordt aan de hand van een vijf-daagse CRM training (startpakket) verzorgd. De training is zowel voor gebruikers als functioneel beheerders. De duur en aanpak van de training is afhankelijk van de grootte van uw bedrijf. Het betrekken van de medewerkers en een goede kennisoverdracht zijn van belang voor de gebruikersacceptatie en de gehele implementatie. Bij een dergelijke training wordt er samen met gebruikers en beheerders gekeken naar de juiste procesinrichting en het doorvoeren van procesinnovaties.  Meer weten over de implementatie van Zoho CRM voor MKB?

 

Zoho CRM integratie

Een Zoho CRM voor MKB implementatie gaat vaak gepaard met het integreren van verschillende systemen. Het Zoho CRM wordt vaak gekoppeld aan verschillende systemen. Zo zijn er mogelijkheden om Zoho CRM te integreren met de website, met social media, met Google Apps voor bedrijven en MS Outlook. Daarnaast wordt Zoho CRM ook vaak met andere functies van Zoho geïntegreerd zoals de online facturatie software Zoho Invoice en de online projectmanagement software Zoho Projects.


Zoho CRM voor MKB

Zoho CRM is een erg compleet en overzichtelijk relatiebeheerpakket. Een erg geschikt CRM voor MKB bedrijven in allerlei verschillende sectoren. Zoho CRM is eenvoudig en praktisch in gebruik, kan zonder problemen op smartphones worden gebruikt en biedt tal van uitbreidingsmogelijkheden.