CRM systemen

GeeFirm biedt het MKB een CRM systeem wat integreert met Google Apps. De CRM systemen worden volledig verzorgd inclusief training en implementatie

Wat is een CRM systeem?

Een CRM-systeem is enerzijds een centrale database met klant gegevens, anderzijds automatiseert het uw workflow. Zo kan het CRM systeem leads loggen vanaf een website en kan het CRM systeem u ondersteunen bij het omvormen van een koude relatie tot een warme klant.


Het CRM systeem zorgt ervoor dat uw klanten op een consequente manier kunt benaderen en dat essentiële klantinformatie wordt opgeslagen. Leidinggevenden kunnen sales rapportages uit het systeem halen en voorspellen wat er aan business nog te verwachten valt.


Als u een CRM systeem gebruikt als Zoho CRM dan kunt u uw klant op een persoonlijke manier te benaderen, met de social media integratie kunt u bovendien uw klant volgen. Zoho CRM is een online CRM-systeem (10.000.000 gebruikers). U kunt dit CRM-systeem in gratis en betaalde vorm afnemen. Oordeel zelf over de kracht van CRM!


CRM systemen voor Google Apps

Deze CRM systemen (van Zoho online business applicaties) maken gebruik van de mogelijkheid om volledig met Google Apps te integreren. U kunt hierdoor al uw relaties, sales-trajecten en klant communicatie in de Cloud beheren. Bovendien kunt u dankzij deze online CRM systemen fors op uw IT-kosten besparen en medewerkers effectiever laten samenwerken.

 

Veilige integratie met Zoho CRM systemen

Via de speciale API-key kunnen de gegevens van andere Zoho software worden geïntegreerd. Met XML en JSON is het mogelijk om externe gegevens in Zoho te integreren. Er zijn diverse Apps en plug-ins beschikbaar om Zoho CRM systemen te koppelen. Ook web formulieren kunnen rechtstreeks in de online software worden verwerkt.


Connectie met Zoho CRM systemen verloopt via een beveiligde https-verbinding. De online software is veilig en redundant. Bovendien is het mogelijk om dagelijks, wekelijks of maandelijks een back-up te maken of om op een vast tijdstip data te exporteren. Deze functionaliteit is bij Zoho CRM systemen optioneel. Zoho voldoet aan de privacy wetgeving volgens het EU Safe Harbour principe.


Google CRM

Uw klant correspondentie wordt automatisch opgeslagen onder de juiste contactpersonen binnen Zoho CRM. Verbeter uw productiviteit door de synchronisatie van contacten en het creëren van CRM-accounts waarbij uw mail direct te koppelen is aan Google Apps met Gmail, DRIVE, Agenda, Contacts, Sites.


Ook Zoho Projects kan geïntegreerd worden met Google Apps. U kunt direct vanuit Gmail projecten managen en taken uitvoeren die in Zoho Projects worden verwerkt.

 

Zoho CRM voor Google Apps integreren uitstekend.
Deze unieke combinatie van Zoho CRM en Google Apps maakt het makkelijker voor uw bedrijf om samen te werken, te communiceren en informatie te delen, allemaal vanuit de cloud.


Zoho CRM en Google Apps

Als Google Apps specialist kunnen we deze cloud versie van CRM voor bedrijven als online CRM totaaloplossing leveren. Ook aan een koppeling met Outlook, iPhone, iPad en Google Apps is gedacht. Zoho biedt veel voordelen en werkt uitermate gebruikersvriendelijk en doelgericht.​


Google Apps integratie Zoho CRM

Bij veel bedrijven waar Zoho Online CRM in gebruik is, stijgt de arbeidsproductiviteit van buitendienstpersoneel. Dit komt mede dankzij de integratie van Zoho CRM met Google Apps. Ook de efficiëntie van bedrijfsprocessen neemt toe, dit leidt doorgaans tot lagere kosten van het klantmanagement.

Customer relation management

Customer Relationship Management (CRM) heeft als doel om uw klant relatie door de juiste klantwaarde substantieel en blijvend te verhogen. Dit door uw medewerkers integraal inzicht te verschaffen in alle klant gegevens, relevante inzichten en verkoop gerelateerde indicatoren. Dit verbetert de klant interactie en de binding met uw bedrijf en merk. Zodat uw klanten loyaler worden en uw omzet en marges kunnen stijgen. Dit klinkt eenvoudig. Maar het totaal aan CRM is niet gemakkelijk te implementeren. Er komt heel veel bij kijken. Passionned Group helpt u als 100% onafhankelijk consultant om van uw CRM een succes te maken. Verkoopstrategie is de basis voor uw CRM.


Een uitgekiende verkoopstrategie vormt de basis. Evenals goede datakwaliteit en een hoge klantgerichtheid van uw medewerkers. Een juist gekozen en goed ingericht CRM systeem kan daarin ondersteunen. En tegelijkertijd zorgen voor een betere interactie met uw klant wanneer u uw boodschap en productportfolio aansprekend weet over te brengen en te positioneren. Via het juiste communicatiekanaal.


Integraal klant beeld! Het meest spannende en kansrijke deel van CRM is het creëren van een integraal klant beeld met de juiste analyses en inzichten. Dat vereist namelijk het combineren van data uit verschillende interne en externe bronnen en die opschonen, combineren en omzetten in waardevolle inzichten en KPI’s. Kortom: Business Intelligence in combinatie met Business Analytics. De grote vraag is echter of uw medewerkers al beschikken over de juiste vaardigheden om die managementinformatie te maken en te gebruiken. Daarom biedt Passionned Group een interactieve workshop ‘CRM & Analytics’ aan om u daarmee te helpen.


  •  Veel beter inzicht in het gedrag van uw klanten;
  •  Hogere klanttevredenheid en marges;
  •  Uw klant met de juiste propositie en aanbod op het juiste moment benaderen;
  •  Continue kwaliteitsverbetering van uw klantprocessen;
  •  Niet meer langs elkaar heen werken.