Online CRM

CRM online koppeling website

De term cloud computing is niet meer weg te denken. Maar wat is het precies in relatie tot CRM. De traditionele client/server-software is vanwege de exorbitante kosten en beperkte mobiele efficiency aan het uitsterven.

Cloud CRM wordt ook gebruikt als een nieuwe term voor CRM online software. CRM online zakelijke software wordt via het internet geleverd. Met CRM online oplossingen via het web kunt u kosten besparen omdat u alleen betaalt voor het gebruik van de software en geen dure licenties hoeft aan te schaffen.


CRM online in combinatie met uw website is de manier om gegevens van bezoekers te vergaren en daar actie op te ondernemen. De verzamelde gegevens komen automatisch in uw CRM online systeem tot uw beschikking. Dit bespaart u tijd en u maakt minder fouten. De CRM online oplossing van Zoho biedt standaard webformulieren, met deze formulieren kunt u informatieaanvragen via het web afvangen.


Stappenplan CRM online koppeling website

  •  stappenplan CRM online koppeling website
  •  creëer uw eigen webformulier
  •  plaats het formulier op uw website
  •  activeer de automatische beantwoording en follow-up

Webformulieren zitten standaard bij de betaalde versies van Zoho CRM online software.


Meer weten over CRM online?

Klik hieronder op ‘Meer informatie’ om direct een voorbeeld van een webformulier te zien en om te ervaren hoe wij onze eigen webformulieren inzetten voor bijvoorbeeld een informatieaanvraag.

 

CRM online

In het verleden moest je een IT manager in huis hebben om zo’n omgeving operationeel up-and-running te houden. Vandaag de dag worden CRM systemen online op mondiale schaal in meerdere centrale en veilige datacenter beheerd. Door de komst van cloud en de rol van datacenters ten aanzien van CRM-software is de markt verschoven van een eigendomsmodel naar een huurmodel. Hierdoor zijn bedrijven verlost problemen rond de kosten van aanschaf, implementatie en onderhoud van software.

Door de komst van cloud en de rol van datacenters ten aanzien van CRM-software is de markt verschoven van een eigendomsmodel naar een huurmodel. Hierdoor zijn bedrijven verlost problemen rond de kosten van aanschaf, implementatie en onderhoud van software.


Online CRM klantenservice

Uw relatiebeheer is pas compleet met een gestructureerde afhandeling van support vragen. Met de Online CRM klantenservice oplossing biedt u uw klanten een gemakkelijke ingang richting uw help desk of customer service ingang. Dankzij middels geautomatiseerde workflows voor de afwikkeling van online CRM klantenservice aanvragen kunt u een betere dienstverlening en dus meer tevreden klanten realiseren!


Voorbeelden van online CRM klantenservice toepassing binnen Zoho CRM:

  •  technische vragen
  •  administratieve vragen
  •  leveringsvragen

 

CRM in de cloud

CRM in de cloud, ook wel Cloud computing of SaaS genoemd (Software as a Service).
U benadert CRM via het internet en u betaalt een vast (laag) bedrag per gebruiker per jaar. INTERNET OVERAL zorgt voor de activatie, implementatie, training en support. Aanschaf van dure licenties en investeringen in eigen servers worden hiermee vermeden. Iedereen met een computer, internetaansluiting en basistraining kan direct aan de slag én commerciële resultaten boeken.


Voordelen CRM in de cloud

  •  lage maandkosten, pay-per-use model
  •  complete CRM functionaliteit
  •  overal via internet veilig toegang tot uw omgeving
  •  geen investeringen in hard- en software;
  •  geen beheerskosten.

Zoho CRM is cloud computing en wordt aangeboden door GeeFirm, wij koppelen daarbij de Zoho CRM in de Cloud software aan Google Apps (voorkeur) en/of Microsoft.

CRM cloud

GeeFirm is specialist op het gebied van CRM cloud en aanverwante andere Zoho Apps. Door middel van CRM cloud oplossingen ondersteunt GeeFirm bedrijven relatiebeheer en sales cycle processen beter willen stroomlijnen.


Het voornaamste doel van CRM is klantenbinding, maar het kan meerdere doelen dienen. Met een vrijblijvend CRM cloud advies kan GeeFirm u optimaal helpen bij het verbeteren van uw dienstverlening.

CRM cloud oplossingen kunnen zeer belangrijk zijn voor uw bedrijf. U kunt vanuit verschillende locaties werken en wel met MAC, Windows, Android, iPhone en iPad omgevingen. Met behulp van een goede training en CRM cloud implementatie kunt u uw leads, aanvragen en offertes structuren en het contact met uw klanten verbeteren.

Bij CRM cloud advies wordt u gericht geadviseerd over de te nemen stappen, kosten en doorlooptijden bij een ingebruikname van een Zoho CRM cloud oplossing. Wij bieden bij elke klant een maatwerk oplossing aan, het pakket kan op basis van het CRM cloud advies aangepast worden aan uw interne processen.

Bij GeeFirm kunt u terecht voor een op maat gesneden CRM cloud advies voor uw bedrijf. Voor een persoonlijk Cloud CRM advies kunt u contact opnemen met één van onze medewerkers. Vul het aanvraag formulier in of neem telefonisch contact op met één van onze specialisten.

GeeFirm geeft u een betrouwbaar en onafhankelijk CRM cloud advies. Voor meer informatie over de verschillende producten en diensten van GeeFirm kunt u terecht in het hoofdmenu op deze website.